Såhär ser min hand ut när jag har tryckt den mot tröjan i ett par minuter.

Lite känslig kanske.
Här ser ni dessutom att jag har bebishänder, alltså – inga knogar om jag plattar ut handen utan gropar istället. Snyggt va?






sånt här. Fantastiskt cheesy.
Ser ut att vara tretton år ungefär. Bjuder på det för jag är så aaaavslappnad.
Man får åka färja!
Solen sken! Vi köpte en pizza och delade på bryggan. Jättegod faktiskt!
Jag badade igen! Två gånger på en och samma dag – när jag inte varit i sjön på kanske nio-tio år. Så. Underbart. Skönt!! Nu hem till Hunnebo och dricka kaffe, känner jag…
