









…är livet sådär extra underbart. Jesus vad jag har längtat efter kaffe.
…när allt flyter!
Sköna skor och favoritväskan.
Snygg klocka. (Nej, jag har inte regredierat till emounge, jag har bränt mig på ugnen.)
Skön lite svalkande lotion.
Bok jag sett fram emot men lyckats typ slarva bort.
Åsså radion! Tur att jag ringde pappa för övrigt, han hade inte hört 12 i 12:17 och trodde att jag skulle komma kl 17. Hade undrat vad jag skulle åka till NE-platsen så tidigt men inte frågat… hihi.
Såhär ser min fläkt ut. Surrar rätt högt.
Gissa en gång hur jobbigt det är när den går igång av sig själv och jag måste fiska upp den ur väskan? Ja. Precis.


