Detta är så fruktansvärt hemskt och sjukt att det enda man kan göra är att gråta.
Fy FAN.
Helt tillåtet att kolla Seinfeld i nattlinne när man är lite krasslig!






Jag läser ju om Saltö-böckerna lite då och då – precis som jag ser om DVD:erna med mer eller mindre jämna mellanrum. En bra grej med detta är naturligtvis att man inte behöver vara fullt koncentrerad när man läser – därför passar de strålande att läsa när man egentligen bara försöker slå ihjäl lite tid – alternativt somna… men in the nicest possible way för jag tycker mycket om böckerna.