…men denna Daimlern är snygg!
Författare: Annzah
Vad går människan på?
Igår orkade till och med denna kärringen hålla sig vaken under Hollywood-fruarna och jag undrar – vad TAR Gunilla Persson för något egentligen? Hon är ju verkligen inte normal någonstans.

Ibland superspeedad och ibland förbannad och ibland bara allmänt knäpp i huvudet när hon börjar bibelbasha.
Jesus. Fast hon ÄR ju underhållande. Och skämskuddig.
Hoppsan!
Ibland älskar jag faktiskt dålig korr 🙂 🙂 🙂
Klump-Stina
Idag har jag försökt överfylla fruktskålen, med resultatet att tre äpplen flög åt massor av håll och jag skrattade så att jag grät. Det såg så sjukt kul ut med äpplen överallt. Sedan vattnade jag badkaret med vattenkanna. Glömde liksom att det kommer ut ur pipen. Inatt hoppas jag att jag får sova som en normal menscha.
Min favoritbok som barn…
…hittade jag just.
Tydligen kunde jag alla utantill bara genom att titta på bilderna. Börjar undra om jag har en bokstavsdiagnos…
Oväntade låtar
Jag har upptäckt att det faktiskt finns musik som spelas alldeles för mycket på P4 – några oväntade… kanske?
Veronica Maggio är ju SÅ bra. Dessutom verkar hon väldigt jordnära och fin på Skavlan häromsistens.
Min mamma har förälskat sig i Miss Decibel med Mdina. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det 😉
2013: 194 – Värsta möjliga tystnad av Ulla Trenter

Ännu en Ulla Trenter som är sådär trevligt puttrig – men jag blev lite förvirrad över persongalleriet här och där ska jag erkänna.
Dessutom utspelas sig handlingen i cirkusmiljö, som jag vet absolut nada om. En rolig sak är att Trenter använder sig själv som berättare, och den trevlige fotografen Harry Friberg är med förstås. Jag vet inte om jag är korkad, men det är så jäkla mycket folk att det är omöjligt att komma ihåg vem som är gift med vem und so weiter, eftersom typ alla är släkt.
Men det är absolut en bra deckare, lagom spännande och lättläst – jag läste den på ett par timmar.
99 life hacks
Vad gäller toalettrullar så uppfann min farfar att man kan stoppa brödrostsladden i en tom rulle när den står i skåpet – det är himla käckt om man som jag är allergisk mot sladdar.
Vissa grejer är ju så enkla och smarta, CD-spindlen som bagelhållare till exempel.
Vacker höstdag
Helt fantastiskt vackert väder idag! Jag tog en promenad till kyrkogården och hälsade på farmor och farfar. Det var helt otroligt vackert med den blå himlen och alla träden.



Blomman längst ner på gravstenen är en ginst, till ära av deras halländska ursprung.
Dagens FL 15/10 – Välkommen till 2013

Som ni säkert förstått fick jag inte jobbet. Men jag fick ett mindre sammanbrott istället. Hoho. Men nu är jag här igen!