Johanna skriver: Inget slut på vintern i sikte utomhus, men kalendern säger ändå att mars är en vårmånad. Så låt oss summera vintern. Vilka är de fem bästa böckerna du har läst under december-februari?
Jag kikade såklart in på Goodreads som stöd här och det hampade sig så käckt att jag har markerat just fem böcker med fem stjärnor under december – februari! Så det blev ju givet, det här 😉
1. Nina is not OK av Shappi Khorsandi
2. We are okay av Nina LaCour
3. Stanna hos mig av Ayòbámi Adébayò
4. Ett jävla solsken av Fatima Bremmer
5. Stad i världen av Per Anders Fogelström (nå, hela serien, förstås – men det var just denna jag läste i det angivna tidsspannet)
Fogelströms serie läste jag för ganska länge sedan – vore nog dags för en omläsning. Ett jävla solsken är jag nyfiken på.
GillaGilla
Ja, läs om du! Ljuvligt och så fascinerande.
GillaGilla
Stanna hos mig och Ett jävla solsken har jag sett så ofta den senaste tiden att jag börjar bli lite nyfiken 🙂
GillaGilla
Då är det dags, Monika! 😀
GillaGilla
Ett jävla solsken är så bra!
GillaGilla
Åh, ja, helt fantastisk!
GillaGilla
Fogelström har jag smått börjat läsa om men det är så mycket en vill läsa, bland annat ett par titlar som du nämner 😉
GillaGilla
Fogelströms serie gillar jag också.
GillaGilla
Ja, den är helt fantastisk! Jag är så glad att jag läste den ❤
GillaGilla