Tog te-rast. Har varit väldigt duktig så en liten te-kick nu känns som om den sitter bra. Åsså lunch vid ett kanske?
En av mina favoritsaker:

Te-kula som man liksom ”trycker” ihop med en bikupa nederst, blomma i mitten och ett litet bi överst 🙂
Smart förvaringslösning:

Favoritkakburk.

Bättre än alla kakor i väääärlden!
Ja. just nu sorterar jag smink och smycken. Jayzus alltså. Men det dyker upp lite örhängen som jag trodde var försvunna men bara har hamnat i fel skrin eller lådor. Men vad mycket man samlar på sig alltså, det är inte klokt.
Fast först en kopp Russian Earl Grey och lite frisk luft.
Kaffet så starkt som man vill ha det och ägg kokt som man vill ha det… Det högst upp till höger är blåbär/vaniljyoghurt med Keso i. Låter inte gott men är fantastiskt gott. Och nyttigt!


