snö!

Ja, tro det eller ej, det ligger tjugo centimeter snö och vi är hemma från jobbet!

Inga tåg, inga bussar, nästan ingen tunnelbana (och vi skulle få promenera 7km till närmaste station) – så det blir ledigt idag. Ganska härligt och fyrtiominuterspromenaden imorrse var också ganska skön – om jag bara hade haft bättre skor på fötterna hade det varit angenämt!

Nu ska det tydligen bli snöstorm tidig eftermiddag följt av ännu mer snö. Jisses. Frank hörde på radion att man inte ska gå ut utan mat, vatten och FICKLAMPA. Det känns lite over reaction.

En tanke på “snö!”

Lämna en kommentar